Offer published on 2025-07-03
Regional Sales Manager – Material Handling Solutions
-
- Location
- : Indianapolis, IN, Stany Zjednoczone Ameryki
-
- Contract Type
- : Umowa na czas nieokreślony
Description
Michelin is hiring!
- - - - - - - - - - - -
KLUCZOWE OCZEKIWANE OSIĄGNIĘCIA Usprawnianie działań pracowników • Komunikowanie oczekiwań i celów, przekazywanie informacji zwrotnych na bieżąco, reagowanie na słabe działanie. • Zrównoważenie obciążenia, zobowiązań i priorytetów osób w odniesieniu do firmy podczas ustalania oczekiwań i przydzielania pracy. • Monitorowanie wykorzystania zasobów i narzędzi. • Użycie celów indywidualnych i grupowych, aby zmaksymalizować skuteczność. • Kwestionowanie zasad i praktyk, które stanowią niedopuszczalne przeszkody dla niezależnych działań i podejmowania decyzji. • Informowanie o doskonałej pracy zespołu lub jego członków. • Szukanie zasobów, które zwiększą wydajność pracy zespołu. • Opracowanie i wspieranie planów kariery pracowników i możliwości szkolenia. • Stosowanie zasad i procedur firmy, aby zarządzać bezpośrednim raportowaniem. • Doradzanie w innych obszarach, identyfikowanie potrzeb szkoleniowych i rozwojowych, aby wspierać rozwój zawodowy Zadowolenie klienta • Reagowanie na potrzeby klienta/wewnętrznego partnera szybko, profesjonalnie, merytorycznie i uprzejmie, bez względu na postawię klienta/partnera. • Pokazywanie klientowi/partnerowi wewnętrznemu, że jego punkt widzenia jest brany pod uwagę. • Dostosowanie do różnych stylów pracy, osobowości i tła kulturowego współpracowników Upełnomocnianie • Delegowanie uprawnień odpowiednio do przydzielonych obowiązków, rozliczając pracowników z wykonania uzgodnionych zobowiązań. • Wspieranie pracowników w podejmowaniu niezależnych działań, służąc niezbędną opieką. • Delegowanie obowiązków, nie marnując czasu na mikrozarządzanie. Dla danego obszaru Zarządzanie terytorium • Tworzenie prognoz pośrednich i prognozy dochodów dla terytorium. • Opracowanie i utrzymanie długoterminowych planów terytorialnych. Negocjowanie • Wspieranie zmian biznesowych, działając jako pojedynczy punkt kontaktowy dla kluczowych klientów, ułatwiając relacje między nimi. • Tworzenie otwartego i konstruktywnego środowiska negocjacji z zapewnieniem wszystkich stron, że zostanie osiągnięte uczciwe rozwiązanie. • Przekonywanie innych, aby zrewidowali swoje oczekiwania i ponownie rozważyli swoje stanowiska. • Wyrażanie pomysłów/rozwiązań w odpowiedni sposób, aby przezwyciężyć opór, skargi i frustrację ze strony innych. • Budowanie relacji z innymi stronami w celu budowania pozytywnych i przynoszących korzyści relacji. • Tworzenie wartości opartej na wspólnym interesie, aby osiągnąć korzystne dla obu stron wyniki. Wiedza o produkcie i usłudze, wiedza techniczna • Dopasowanie produktu/usługi do oczywistych potrzeb klienta. • Wyszukiwanie i wykorzystanie wiedzy specjalistycznej innych osób w celu poprawy wiedzy o produkcie. • Posiadanie wiedzy na temat porównywania produktów/usług z produktami/usługami konkurencji. Zarządzanie wartością klienta • Wspieranie nowych szans biznesowych poprzez opracowanie i analizę przypadków biznesowych, strategii marketingowych, wymogów w zakresie oferty, potencjału biznesowego i zagadnień finansowych. • Współpraca z partnerami odpowiedzialnymi za strategię sprzedaży i planowanie, aby zapewnić dokładność prognoz, maksymalizację szans i opracowywanie planów w celu realizacji celów organizacji. • Koordynacja działań planowania z innymi funkcjami i interesariuszami w organizacji. • Monitorowanie kluczowych wskaźników wydajności i odpowiedzialność w razie potrzeby za wdrażanie działań naprawczych w celu zmaksymalizowania wydajności i osiągnięcia przychodów oraz budżetu operacyjnego.Inspire Motion for Life: Apply Today!
As the leading mobility company, we work with tires, around tires and beyond tires to enable Motion for Life. Dedicated to enhancing our clients’ mobility and sustainability, Michelin designs and distributes the most suitable tires, services and solutions for our customers’ needs. Michelin provides digital services, maps and guides to help enrich trips and travels and make them unique experiences. Bringing our expertise to new markets, we invest in high-technology materials, 3D printing and hydrogen, to serve a wide a variety of industries—from aerospace to biotech. Headquartered in Greenville, South Carolina, Michelin North America has approximately 23,000 employees and operates 34 production facilities in the United States and Canada.
MICHELIN® tires have been ranked the #1 Tire Brand across major categories and segments by industry experts and consumers alike. For nearly three decades we’ve been recognized for our achievements in Customer Satisfaction, Performance, Durability, Technology and Innovation.
Michelin cares for the personal and professional development of its employees. We support career advancement through various options, which include: skill and career development, training, career exploration and work with cross-functional teams. We offer the possibility of a varied and fulfilling career path in an environment where unique contributions are valued.
Michelin offers 10 Business Resource Groups (BRGs) which are all-inclusive groups created and led by employees who have shared life experiences across various diversity dimensions. Each group supports business strategies and initiatives along with meeting the needs of members. The goal of each group is to help employees feel welcome and included, support employee engagement and encourage professional development. BRGs also provide cross-cultural support, career management resources and opportunities for community involvement.
Michelin provides equal employment opportunities to all employees and applicants for employment and prohibits discrimination and harassment of any type without regard to race, color, religion, sex (including pregnancy, gender identity, and sexual orientation), parental status, national origin, age, disability, genetic information (including family medical history), political affiliation, military service, or other non-merit-based factors. Consistent with these obligations, Michelin also provides reasonable accommodations to employees and applicants with disabilities and for sincerely held religious beliefs. If you need accommodation for any part of the employment process because of a disability, please contact us at accommodations@michelin.com.
This position is not available for immigration sponsorship.
Get in the driver’s seat and be on your way to a meaningful professional journey!