- - - - - - - - - - - -
KLUCZOWE OCZEKIWANE OSIĄGNIĘCIA • Orienatacje, zasady, zalecenia i priorytety grupy EP są komunikowane i zrozumiałe dla społeczności EP i pochodzą od kierowników operacyjnych • W domenie EP poziom zgodności zakładów krajowych Michelin w zakresie przepisów, regulacji i zaleceń/wymogów Michelin jest pod kontrolą i jest ciągle ulepszany zgodnie z oczekiwaniami kierownictwa grupy. • Ø Wdrażanie i kontrola procesu gromadzenia i oceny nowych przepisów i regulacji. Informowanie i wspieranie wszystkich jednostek Michelin w kraju, które mają do wykonania działania związane z dostosowaniem się do określonych zmian. • Ø Wdrożony i prowadzony system kontroli poziomu zgodności zakładów Michelin z przepisami, regulacjami i zaleceniami/wymogami Michelin. • Ø Zapewnienie ciągłej aktualizacji kartografii ryzyk. • Kierownicy operacyjni na poziomie kraju i regionu mają świadomość poziomu zgodności z przepisami i regulacjami w swoim obszarze odpowiedzialności. Kierownicy operacyjni w kraju mają świadomość zagadnień EP. • Ø Raporty kierownictwa są publikowane dwa razy w roku, aby informować kierownictwo operacyjne o głównych ryzykach w ich jednostce oraz o przepisach i regulacjach • Ø Wprowadzono pewne działania w celu zbudowania i utrzymania świadomości EP • Aby przyczyniać się bardziej globalnego zarządzania ryzykamii Grupy, wdrożono całkowitą przejrzystość z poziomami zarządzania hierarchicznego w zakresie sytuacji prawa i zgodności z regulacjami. • Ø W reakcji na odkrycie nowego poważnego zagrożenia publikowane są alerty. • Ø Raporty kierownictwa są publikowane dla odpowiedzialnego za EP kraju oraz odpowiedzialnych za EP stref czasowych • Niektóre raporty są publikowane, aby zapewnić informacje dla wewnętrznych i zewnętrznychstron zainteresowanych • Wprowadzono utrzymywanie dobrych relacji z zewnętrznymi organami i stronami zainteresowanymi. Udziela się im wsparcia w razie konieczności. Postrzegają Michelin jako uczciwego i niezawodnego partnera. Są partnerami, którzy przewidują przyszłość. • W razie konieczności aktywne uczestnictwo w zewnętrznych sieciach ekspertów lub badaniach stron zainteresowanych, aby reprezentować interesy Michelin i przewidywać potencjalne zagrożenia lub możliwości. • Plan awansów jest stale dostępny w trybie listy (pépinières) w razie potrzeby (głównie, gdy wymagane jest szkolenie i doświadczenie, aby pracować na stanowisku). Brak niezgodności w ponownych dostawach EP w obszarze.