Marketing
Offer published on 2025-11-19
Redistribution Program Manager
-
- Location
- : Petaling Jaya Selangor D.E., Malezja
-
- Contract Type
- : Umowa na czas nieokreślony
Description
Redistribution Program Manager
- - - - - - - - - - - -
KLUCZOWE OCZEKIWANE OSIĄGNIĘCIA Zarządzanie klientami: • Rozwijanie, negocjowanie i pielęgnowanie relacji partnerskich z kluczowymi interesariuszami, aby osiągnąć wspólne dochodowe cele • Wprowadzanie nowych produktów lub usług poprzez badania terenowe, programy marketingowe, kursy online na temat informacji technicznych, materiały przekazujące wiedzę oraz poprzez bezpośredni kontakt telefoniczny. • Bliska współpraca z zespołami ds. marketingu i sprzedaży, aby zrozumieć cele biznesowe i zapewnić pełne korzystanie z relacji • Maksymalizacja możliwości dzięki wcześniejszym badaniom i przygotowaniom, analizie celów, alternatyw, kompromisów, uprawnień i możliwych rezultatów. • Wymiana informacji z innymi osobami w celu wspierania wzajemnego i dogłębnego zrozumienia interesów każdej ze stron. • Opisywanie kluczowych elementów napędowych strategii. • Zapewnianie pierwszej linii wsparcia dla członków kanału, która jest zgodna ze strategią. • Zapewnianie, że materiał marketingowy jest zgodny z ogólną strategią partnera. • Nadzorowanie i monitorowanie relacji, w tym wyciągniętych wniosków i odpowiednich informacji zwrotnych (zamknięcie pętli). Partnerstwo biznesowe • Ocenianie propozycji wartości przy identyfikacji i tworzeniu partnerstwa. • Inicjowanie partnerstw i sojuszy, które promują cele organizacyjne. • W razie potrzeby interweniowanie w celu służenia innym pomocą przy rozwiązywaniu problemów dotyczących współpracy z partnerami • Pełnienie roli lidera poprzez dawanie przykładu i sprzyjanie atmosferze wzajemnego zaufania poprzez przejrzystą komunikację, otwarty dialog i spójne zachowanie. • Tworzenie sojuszy z osobami w różnych jednostkach organizacyjnych, aby działać na rzecz wspólnych celów. Reklama, promocja i branding • Ocena programów reklamowych i promocyjnych pod kątem zgodności z działaniami na rzecz public relations oraz z ogólnymi celami marketingowymi. • Zatwierdzanie tworzenia, produkcji i dostarczania kampanii reklamowych i promocyjnych. • Określanie i ocena potencjalnych scenariuszy marki i pozycjonowania. • Przygotowywanie oświadczeń o pozycji dla każdej marki, aby uwzględnić każdy docelowy segment. • Monitorowanie wskaźników skuteczności marki i dopasowywanie strategii w razie konieczności. • Koordynowanie działań wsparcia marki w organizacjach. • Monitorowanie danych klienta i rynku, aby przewidywać potrzebę dostosowania segmentacji i strategii ustalania celów. • Zarządzanie strategiami zintegrowanej komunikacji marketingowej i budżetami. • Ustanawianie i monitorowanie norm jakości dla zintegrowanej komunikacji marketingowej. • Doradzanie w zakresie komunikacji biznesowej i zintegrowanych inicjatyw marketingowych organizacji. Ocena skuteczności działań zintegrowanej komunikacji marketingowej, narzędzi, nośników i kampanii przy użyciu odpowiednich kryteriów. Marketing treści • Identyfikowanie kluczowych szans na tworzenie nowych treści i funkcjonalności na stronie e-commerce poprzez usprawnienie aktualnej treści oraz funkcjonalności strony, aby zwiększać współczynnik konwersji i tworzyć lepsze doświadczenie dla użytkownika. • Bliska współpraca z zespołem ds. cyfrowych (wewnętrznym i zewnętrznym), aby zapewnić, że rozwój nowej strony jest dopasowany do potrzeb i planów kierownictwa. • Opisywanie, w jaki sposób narzędzia mediów społecznościowych mogą zostać wykorzystane do zwiększenia wpływu społeczności. • Definiowanie podstawowych składowych wniosków klienta oraz tego, w jaki sposób stosują się do marketingu w mediach społecznościowych. Marketing cyfrowy • Pomiar i raportowanie skuteczności wszystkich kampanii marketingu cyfrowego oraz oceny celów (ROI) w odniesieniu do strategii marketingowej. • Tworzenie procesów, aby zapewnić, że możliwości cyfrowe i cele programu marketingowego są skierowane, konwertują i zachowują cele, a zobowiązania budżetowe są spełnione. • Ocena wpływu inicjatyw marketingu cyfrowego na skuteczność organizacji. • Kierowanie wszystkimi aspektami marketingu cyfrowego, w tym SEO/SEM, jednostkami zależnymi, ponownym ustalaniem i zdobywaniem celów, marketingiem mailowym i treści. Marketing wydarzeń • Opracowanie i wdrażanie strategii i planów marketingu wydarzeń do zatwierdzenia • Nadzór nad wdrażaniem wydarzeń zgodnie z normami i wymogami. • Zapewnienie spójności brandingu i świadomości marki podczas każdego wydarzenia lub konferencji/forum. • Ocena skuteczności strategii wydarzenia w odniesieniu do ogólnych celów marketingu, sprzedaży i organizacji. • Identyfikacja ważnych szans na zwiększenie doświadczenia klienta. Narzędzia pomiarowe i strategia marketingowa • Analizowanie i interpretowanie danych, aby informować o ocenie strategii marketingowej. • Branie udziału w przeglądzie działań marketingowych z użyciem tablicy. • Opracowywanie narzędzi pomiarowych i kluczowych wskaźników skuteczności, aby wspierać ocenę działań marketingowych • Tworzenie wstępnych zaleceń w zakresie odpowiednich metodologii lub narzędzi do praktycznego wdrożenia strategii marketingowej. • Regularny pomiar rynku, skuteczności konkurencji i biznesu w celu przewidywania trendów. •Wdrażanie strategii partnerskich, aby dopracować skokową i indywidualną skuteczność kampanii w celu poprawienia ogólnych programów generowania popytu. • Aktywne uczestnictwo w procesie planowania rocznego klienta/partnera. • Przygotowywanie okresowych raportów sprzedaży pokazujących wielkość sprzedaży, potencjalną sprzedaż i obszary proponowanego rozszerzenia bazy klientów.