Marketing

Offer published on 2025-09-25

Menadżer ds. marketingu B2B B2C

  • Location
    : Barueri, Brazylia
  • Contract Type
    : Umowa na czas nieokreślony

Description

Menadżer ds. marketingu B2B B2C

- - - - - - - - - - - -

KLUCZOWE OCZEKIWANE OSIĄGNIĘCIA Kierownik Usprawnianie działań pracowników • Komunikowanie oczekiwań i celów, przekazywanie informacji zwrotnych na bieżąco, reagowanie na słabe działanie. • Zrównoważenie obciążenia, zobowiązań i priorytetów osób w odniesieniu do firmy podczas ustalania oczekiwań i przydzielania pracy. • Monitorowanie wykorzystania zasobów i narzędzi. • Użycie celów indywidualnych i grupowych, aby zmaksymalizować skuteczność. • Kwestionowanie zasad i praktyk, które stanowią niedopuszczalne przeszkody dla niezależnych działań i podejmowania decyzji. • Informowanie o doskonałej pracy zespołu lub jego członków. • Szukanie zasobów, które zwiększą wydajność pracy zespołu. • Opracowanie i wspieranie planów kariery pracowników i możliwości szkolenia. • Stosowanie zasad i procedur firmy, aby zarządzać bezpośrednim raportowaniem. • Doradzanie w innych obszarach, identyfikowanie potrzeb szkoleniowych i rozwojowych, aby wspierać rozwój zawodowy Zadowolenie klienta i skupienie na kliencie • Reagowanie na potrzeby klienta/wewnętrznego partnera szybko, profesjonalnie, merytorycznie i uprzejmie, bez względu na postawię klienta/partnera. • Pokazywanie klientowi/partnerowi wewnętrznemu, że jego punkt widzenia jest brany pod uwagę. • Dostosowanie do różnych stylów pracy, osobowości i tła kulturowego współpracowników Upełnomocnianie • Delegowanie uprawnień odpowiednio do przydzielonych obowiązków, rozliczając pracowników z wykonania uzgodnionych zobowiązań. • Wspieranie pracowników w podejmowaniu niezależnych działań, służąc niezbędną opieką. • Delegowanie obowiązków, nie marnując czasu na mikrozarządzanie. Dla danego obszaru Branding i pozycjonowanie: • Zapewnienie koordynacji i uruchomienia portfolio produktów/usług poprzez strategię uruchomienia marki. • Zrównoważenie potrzeb uruchomień poszczególnych produktów, ustalanie priorytetów w portfolio marki, aby osiągnąć cele ogólne. • Zapewnienie, że propozycje wartości jako strategii osiągają określoną pozycję rynkową. • Nadawanie priorytetów zasobom dla segmentów docelowych, które są najbardziej dochodowe i najlepiej dopasowane do długoterminowej strategii organizacji. • Zarządzanie strategiami zintegrowanej komunikacji marketingowej i budżetami. • Ustalanie i monitorowanie wszystkich aspektów asortymentu marketingowego (np. zintegrowana komunikacja marketingowa, lojalność klienta, skuteczność produktu itp.) • Doradzanie w zakresie komunikacji biznesowej i zintegrowanych inicjatyw marketingowych organizacji. Znajomość branży • Określanie trendów klienta/użytkownika końcowego oraz różnych rodzajów analiz. • Określanie pozycji produktów/usług głównych konkurentów na rynku. • Identyfikacja ważnych szans na zwiększenie doświadczenia klienta. • Wspieranie stałych wysiłków w zakresie znajomości produktu, aby informować pracowników i klientów o najnowszych innowacjach dotyczących doświadczenia klienta. • Zapewnianie regularnej analizy porównawczej konkurencji oraz najlepszych praktyk w zakresie świadomości klienta. Marketing wielokanałowy • Wdrażanie wielokanałowego planu rocznego we współpracy z zespołami ds marketingu i sprzedaży. • Wnoszenie wkładu w strategię komunikacyjną zespołu planowania dla wszystkich kampanii, z uwzględnieniem hierarchii wiadomości, skupienia na produkcie i segmentacji. • Tworzenie i ulepszanie systemów raportowania do śledzenia pomiarów jakości portalu oraz wyników. • Identyfikacja i opracowywanie narzędzi do pomiaru sukcesu platformy wsparcia i identyfikacja szans na zwiększenie konwersji i wartości. Planowanie marketingowe • Napędzanie rozwoju strategicznego w zakresie zdefiniowanych celów klienta poprzez dopasowanie produktu i odpowiednie kanały dystrybucji, w tym sprzedaż hurtową, e-commerce i sprzedaż detaliczną. • Ocena potencjalnego wpływu szerszych sił środowiskowych na strategię marketingową, np. kultura, etyka, ekonomia, polityka, ramy prawne i zrównoważony rozwój. • Koordynacja z działami, segmentami i kontrahentami organizacji w celu zapewnienia stałego dopasowania strategii organizacji z inwestycjami. • Tworzenie skutecznej odpowiedzialności kierowniczej w zakresie korzystania z analiz klienta poprzez tworzenie planów strategicznych ukierunkowanych na klienta i respektujących podejmowanie decyzji. Strategia marketingowa i narzędzia pomiarowe • Identyfikacja potrzeb uzyskiwanie dodatkowych informacji, aby wspierać rozwój strategii marketingowej. • Tworzenie wstępnych zaleceń w zakresie odpowiednich metodologii i narzędzi do praktycznego wdrożenia strategii marketingowej. • Identyfikowanie trendów w zakresie badań rynku i klienta, szukanie możliwych przyczyn i uzasadnień w kwestii szans i problemów. • Regularny pomiar rynku, skuteczności konkurencji i biznesu w celu przewidywania trendów. • Analizowanie danych pomiarowych, aby informować o rozwoju strategii marketingowej. • Interpretowanie danych z systemów kontroli organizacyjnej w celu informowanie o monitorowaniu strategii marketingowej. • Branie udziału i prowadzenie przeglądu działań marketingowych z użyciem ustalonych kryteriów pomiaru. • Opracowanie narzędzi pomiarowych i kluczowych wskaźników skuteczności w celu wspierania oceny działań marketingowych Zarządzanie rentownością i wyceną • Identyfikowanie problemów i możliwości biznesowych na podstawie analizy danych finansowych i niefinansowych. • Osiąganie celów zarządzania przychodami (CLA/PA) w zakresie obszaru regionalnego marki, dopasowanie z CEM w zakresie budżetu. • Wykonywanie odpowiednich analiz rentowności (Pilotage Steering) i wydawanie zaleceń w zakresie krótko- i długoterminowych decyzji (korekta/optymalizacja). • Zrozumienie relacji między wyceną a ogólnymi celami finansowymi, marketingowymi i strategicznymi.
Apply