Obroty

Offer published on 2025-10-28

Key Account Manager

  • Location
    : Muntinlupa City, Filipiny
  • Contract Type
    : Umowa na czas nieokreślony

Description

Key Account Manager

- - - - - - - - - - - -

KAM

KLUCZOWE REZULTATY

Strategiczne zarządzanie kontem

- Wdrożenie kultury wartości i pieniędzy, zarówno wewnętrznie, jak i zewnętrznie.

- Zarządzanie planowaniem kluczowych klientów;

- Rozwijanie zaufanych relacji z portfelem kluczowych klientów, aby zapewnić, że nie przejdą oni do konkurencji.

- Rozwijanie, wdrażanie i kierowanie makro planem działania (planowanie kluczowych klientów), który kieruje działaniami podejmowanymi z klientami. .

- Rozwijanie relacji z istniejącymi klientami poprzez ciągłe proponowanie i negocjowanie rozwiązań spełniających ich potrzeby i wymagania.

- We współpracy z Kierownikiem Kategorii i lub jego wielofunkcyjnym zespołem, identyfikacja możliwości rozwojupoprzez CRM jest odpowiednim narzędziem i inicjowanie współpracy, prowadzącej do nowej sprzedaży, która przekształci się w trwałe relacje..

- Kierowanie firmą i negocjowanie właściwego rozwiązania dla klienta.

Kontynuuj koncentrację na sprzedaży i zbieraj dane dotyczące sprzedaży .

- Efektywne wdrażanie narzędzi cyfrowych Grupy (Saleforce, Value-Tools, .......).

 

Operacje

- Dążenie do kompleksowego uproszczenia

- We współpracy z interesariuszami, określanie i komunikowanie miesięcznych wytycznych i oczekiwanych działań dla członków zespołu sprzedaży odwiedzających kluczowe punkty sprzedaży..

- Prowadzenie działalności i zapewnienie, że właściwe rozwiązania są dostarczane klientom na czas.

- Pełnienie roli punktu kontaktowego dla kluczowych klientów i zespołów wewnętrznych.

- Rozwiązywanie problemów klientów i rozpatrywanie skarg w celu utrzymania zaufania.

- Przygotowywanie regularnych analiz klientów dla wewnętrznych i zewnętrznych interesariuszyz wykorzystaniem metryk/procesów kluczowych klientów.

Wymagane doświadczenie:

- Zarządzanie kontem klienta (Account Management)

- Rozwiązywanie problemów osobistych/firmowych (rozwiązywanie problemów)

- Zarządzanie budżetem (przychody i rentowność)

- Praca z CRM (Salesforce "Engage") (zarządzanie relacjami z klientami)

.


 

Apply