Offer published on 2025-06-26
Customer Service Advisor with Serbian/Croatia
-
- Location
- : Voluntari, Rumunia
-
- Contract Type
- : Umowa na czas nieokreślony
Description
Michelin is hiring!
- - - - - - - - - - - -
KLUCZOWE OCZEKIWANE OSIĄGNIĘCIA Zarządzanie zamówieniami i dostawą • Przejmuje, rejestruje i zatwierdza zamówienia klientów zgodnie z ich potrzebami, umową i zdefiniowanym poziomem serwisu • Proponuje alternatywne produkty w przypadku wycofania lub niedoboru • W razie potrzeby optymalizuje, planuje i koordynuje dostawę z klientami i partnerami Monitorowanie wykonania • Obsługuje portfele zamówień klientów i monitoruje ich realizację • Współpracuje z odpowiednimi partnerami, aby zapewnić terminowość dostaw i usługi zgodnie z ustaleniamu • Proaktywnie ostrzega klienta o wszelkich zdarzeniach, opóźnieniach lub błędach dotyczących zobowiązania serwisowego i angażuje się w poszukiwanie rozwiązania dla klienta • Informuje i kontaktuje się z klientami Zarządzanie zapotrzebowaniami • Przejmuje zapotrzebowania i reklamacje klientów • Analizuje i zapewnia rozwiązanie problemu lub udzielenie własciwych odpowiedzi • Kontakty, kontynuacja działań i rozwiązywanie problemów z klientem • Przeprowadza podstawową analizę przyczyn źródłowych i wdraża działania korygujące w celu wyeliminowania powtórzenia się zdarzeń. • Dzielenie się informacjami na temat powtarzających się problemów z odpowiednimi partnerami wewnętrznymi w celu znalezienia rozwiązań Wsparcie sprzedaży • Wykorzystanie możliwości sprzedaży produktów pokrewnych lub droższych w odpowiedzi na zamówienia klienta, zapotrzebowania oraz zarządzanie portfolio Stosowanie i ulepszanie metod pracy • Stosowanie norm i procedur (w tym zasad kontroli wewnętrznej i embargo…..). • Przyczynia się do ciągłego doskonalenia w celu poprawy metod pracy i zwiększenia zadowolenia klientaIn Michelin we offer:
- Flexible work schedule and home-office options
- A customizable benefits package with options to choose: gym access, medical or dental services, private retirement pension, deduction of public transport costs, cultural activities vouchers etc.
- Private medical subscription;
- Life insurance;
- Lunch vouchers and discounts;
- Deduction of vacation costs.
How we recruit:
Once you submit your application, one of our recruiters reviews it. If your profile fits our role:
- We have a phone call to get to know each other;
- We hold assessments to see your language skills and competencies;
- We meet in a face to face (or online, depending the context) interview, with a recruiter and the hiring manager.
Pass all stages with flying colors, and we’ll send you our offer.
LET’S INSPIRE MOTION FOR LIFE
Where do success and ideas come from? We strongly believe they come from collective intelligence.
Our talents, people and employees are the source of purposeful and sustainable innovations. That’s why we care about developing and enhancing their strength, and we ensure them a tailored professional journey across units and countries.
What drives us is the spirit of unlimited innovation, which we all possess. Our goal is to cultivate and nurture that spirit, by questioning the status quo, improving our way to do things. Therefore, we are always optimistic as to overcome the challenges of tomorrow.
That’s our mission as an employer: inspiring innovation in all of us, to build a better life in motion for you and for everyone.
Michelin, a leader in the field of tires, is dedicated to sustainably enriching the mobility of goods and people through the production, distribution and marketing of tires for each type of vehicle. It also offers innovative business support services, digital mobility services and publishes travel, hotel and restaurant guides, maps and atlases. Michelin has over 4500 employees in Romania: 3 factories (2 in Zalău and 1 in Florești - Prahova), as well as a commercial network, and a center for shared services, in Bucharest. The office in Bucharest also hosts the coordination center for the Central Europe and Central Asia region.
#LI-Hybrid