Obroty
Offer published on 2025-10-08
Area Sales Manager*in für Erdbewegungs- und Material Handling Reifen - Gebiet südliches Bayern (Ingolstadt - Passau - Garmisch-Partenkirchen - Freilassing-Memmingen) (alle)
-
- Location
- : Karlsruhe, Niemcy
-
- Contract Type
- : Umowa na czas nieokreślony
Description
Area Sales Manager*in für Erdbewegungs- und Material Handling Reifen - Gebiet südliches Bayern (Ingolstadt - Passau - Garmisch-Partenkirchen - Freilassing-Memmingen) (alle)
Michelin stellt ein!
Gemeinsam Gutes bewegen.
KLUCZOWE OCZEKIWANE OSIĄGNIĘCIA Zarządzanie klientami • Zbieranie informacji od klienta, aby zrozumieć jego potrzeby i szczegółowe wymagania. • Nadzorowanie i monitorowanie relacji, w tym wyciągniętych wniosków i odpowiednich informacji zwrotnych (zamknięcie pętli). • Rozwijanie/tworzenie nowych potencjalnych klientów poprzez śledzenie trendów, prowadzenie badań, identyfikację szans i umawianie spotkań. • Uczenie i rozwijanie relacji z klientami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi poprzez promowanie partnerstwa, szukanie informacji zwrotnych i aktywne reagowanie na potrzeby i prośby klientów. • Rozwijanie centrów zakupowych klientów i używanie reklamacji w trakcie prowadzenia cyklu planowania dla klienta ze spełnieniem wszystkich potrzeb i oczekiwań klienta. • Opracowywanie programów komunikacji i szkoleń, aby informować zespoły sprzedaży i marketingu o nowych produktach i zmianach w strategii organizacyjnej. • Opracowywanie procesów i procedury w celu optymalizacji nakładów w zakresie zarządzania klientami i osiągnięcia celów sprzedażowych. Zarządzanie możliwościami • Opracowywanie planów akcji sprzedażowych dla potencjalnych klientów, aby przekształcić ich w kupujących klientów. • Zarządzanie własnym regionem poprzez przydzielanie czasu i zasobów. • Opracowywanie i utrzymanie planów terytorialnych w perspektywie średnioterminowej. • Gromadzenie i rozpowszechnianie informacji rynkowych o konkurencji. • Obsługa i aktualizacja listy celów klienta. • Uczestnictwo w tworzeniu inicjatyw strategicznych i rozwoju rynków docelowych. • Identyfikowanie nowych, zyskownych potencjałów biznesowych na określonych rynkach. • Monitorowanie uzgodnień z partnerami w celu dopilnowania, że cele partnerskiej współpracy są realizowane. • Wpływanie na różne partnerstwa, aby osiągnąć wiele celów • Analizowanie złożonych informacji, identyfikacja wzorców i implikacji, zrozumienie, że podstawowa przyczyna problemu może na początku wydawać się niepowiązana z problemem. Wiedza o produkcie, usłudze i branży • Organizowanie własnej organizacji w stosunku do konkurencji od względem ogólnych kategorii. • Identyfikowanie powiązanych branż i ich wpływu na własną branżę • Dopasowanie wiedzy o produkcie do niewyrażonych wprost potrzeb klienta. • Rozwiązywanie problemów związanych z produktem. Negocjowanie • Wypracowywanie wzajemnie akceptowalnych rozwiązań w prostych, formalnych negocjacjach z wewnętrznymi lub zewnętrznymi interesariuszami (np. negocjacje z zewnętrznymi kontrahentami w sprawie prostego świadczenia usług, negocjacje z innymi działami w sprawie podziału kosztów). • Wybieranie podejścia do negocjacji opartego na zrozumieniu interesów i priorytetów każdej ze stron. Zarządzanie wartością klienta • Rozwijanie i wykonywanie promocji/programów kanału i klienta, które zwiększają skuteczność pomysłów związanych z marką krajową oraz wniosków klienta, aby zwiększać preferencje konsumentów i ich aktywność. • Współpraca z partnerami odpowiedzialnymi za strategię sprzedaży i planowanie, aby zapewnić dokładność prognoz, maksymalizację szans i opracowywanie planów w celu realizacji celów organizacji. • Identyfikowanie szans biznesowych w oparciu o znajomość klientów, rynków, produktów i usług. • Koordynacja działań planowania z innymi funkcjami i interesariuszami w organizacji.Unternehmenskultur bei Michelin
- Unsere Unternehmenskultur ist geprägt von Respekt, Vielfalt und Innovation. Wir fördern eine inklusive Arbeitsumgebung, in der jeder Mitarbeitende seine Ideen einbringen kann. Bei Michelin glauben wir daran, dass Vielfalt unsere Stärke ist und dass unterschiedliche Perspektiven zu besseren Lösungen führen.
- Wir legen großen Wert auf Nachhaltigkeit und arbeiten kontinuierlich daran, unsere Prozesse umweltfreundlicher zu gestalten. Gemeinschaft und Zusammenarbeit stehen im Mittelpunkt unseres Handelns, und wir unterstützen unsere Mitarbeitenden dabei, ihre beruflichen und persönlichen Ziele zu erreichen.
Werde Teil eines Unternehmens, das nicht einfach nur Reifen produziert, sondern die Mobilität der Zukunft gestaltet. Bewirb dich jetzt und starte deine Karriere bei Michelin!