Account Manager

2022-11-08
:
Bangkok MSG Headquarters, Tajlandia
:
Obroty
:
Umowa na czas nieokreślony
Apply

Account Manager

- - - - - - - - - - - -

KLUCZOWE OCZEKIWANE OSIĄGNIĘCIA Zarządzanie klientami • Zbieranie informacji od klienta, aby zrozumieć jego potrzeby i szczegółowe wymagania. • Nadzorowanie i monitorowanie relacji, w tym wyciągniętych wniosków i odpowiednich informacji zwrotnych (zamknięcie pętli). • Rozwijanie/tworzenie nowych potencjalnych klientów poprzez śledzenie trendów, prowadzenie badań, identyfikację szans i umawianie spotkań. • Uczenie i rozwijanie relacji z klientami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi poprzez promowanie partnerstwa, szukanie informacji zwrotnych i aktywne reagowanie na potrzeby i prośby klientów. • Rozwijanie centrów zakupowych klientów i używanie reklamacji w trakcie prowadzenia cyklu planowania dla klienta ze spełnieniem wszystkich potrzeb i oczekiwań klienta. • Opracowywanie programów komunikacji i szkoleń, aby informować zespoły sprzedaży i marketingu o nowych produktach i zmianach w strategii organizacyjnej. • Opracowywanie procesów i procedury w celu optymalizacji nakładów w zakresie zarządzania klientami i osiągnięcia celów sprzedażowych. Zarządzanie możliwościami • Opracowywanie planów akcji sprzedażowych dla potencjalnych klientów, aby przekształcić ich w kupujących klientów. • Zarządzanie własnym regionem poprzez przydzielanie czasu i zasobów. • Opracowywanie i utrzymanie planów terytorialnych w perspektywie średnioterminowej. • Gromadzenie i rozpowszechnianie informacji rynkowych o konkurencji. • Obsługa i aktualizacja listy celów klienta. • Uczestnictwo w tworzeniu inicjatyw strategicznych i rozwoju rynków docelowych. • Identyfikowanie nowych, zyskownych potencjałów biznesowych na określonych rynkach. • Monitorowanie uzgodnień z partnerami w celu dopilnowania, że cele partnerskiej współpracy są realizowane. • Wpływanie na różne partnerstwa, aby osiągnąć wiele celów • Analizowanie złożonych informacji, identyfikacja wzorców i implikacji, zrozumienie, że podstawowa przyczyna problemu może na początku wydawać się niepowiązana z problemem. Wiedza o produkcie, usłudze i branży • Organizowanie własnej organizacji w stosunku do konkurencji od względem ogólnych kategorii. • Identyfikowanie powiązanych branż i ich wpływu na własną branżę • Dopasowanie wiedzy o produkcie do niewyrażonych wprost potrzeb klienta. • Rozwiązywanie problemów związanych z produktem. Negocjowanie • Wypracowywanie wzajemnie akceptowalnych rozwiązań w prostych, formalnych negocjacjach z wewnętrznymi lub zewnętrznymi interesariuszami (np. negocjacje z zewnętrznymi kontrahentami w sprawie prostego świadczenia usług, negocjacje z innymi działami w sprawie podziału kosztów). • Wybieranie podejścia do negocjacji opartego na zrozumieniu interesów i priorytetów każdej ze stron. Zarządzanie wartością klienta • Rozwijanie i wykonywanie promocji/programów kanału i klienta, które zwiększają skuteczność pomysłów związanych z marką krajową oraz wniosków klienta, aby zwiększać preferencje konsumentów i ich aktywność. • Współpraca z partnerami odpowiedzialnymi za strategię sprzedaży i planowanie, aby zapewnić dokładność prognoz, maksymalizację szans i opracowywanie planów w celu realizacji celów organizacji. • Identyfikowanie szans biznesowych w oparciu o znajomość klientów, rynków, produktów i usług. • Koordynacja działań planowania z innymi funkcjami i interesariuszami w organizacji.