Offer published on 2025-05-12
Marketing Brand Director
-
- Location
- : GREENVILLE, SC, Stany Zjednoczone Ameryki
-
- Contract Type
- : Umowa na czas nieokreślony
Description
Michelin is hiring!
- - - - - - - - - - - -
KLUCZOWE OCZEKIWANE OSIĄGNIĘCIA Zarządzanie wnioskami i doświadczeniem klienta/użytkownika końcowego • Interpretacja wniosków, aby określić i ustalić priorytety szans na wprowadzenie innowacji oraz zrewolucjonizowanie produktów i usług organizacyjnych. • Identyfikacja szans rozwojowych oraz obszarów rozwoju rynku poprzez stosowanie wglądu. • Synteza wglądu i danych rynkowych z różnych źródeł, aby identyfikować i przewidywać zachowanie klienta/użytkownika końcowego • Wykorzystanie wglądu klienta, aby przewidywać potrzeby i przeszkody. •Projektowanie i testowanie interakcji na platformie eksperymentalnej. • Partnerstwo ze sprzedażą/CEM, aby w pełni zintegrować wszystkie punkty styku klienta w ramach doświadczenia klienta. • Użycie wglądu, aby sprawdzić, czy programy i inicjatywy spełniają potrzeby klienta/użytkownika końcowego. • Tworzenie raportów i podsumowanie danych dla kierowników ds. rozwoju produktów, kierowników ds. reklamy oraz innych liderów • Zapewnienie, że wnioski są odpowiednie i zrozumiałe w regionie. Strategia/planowanie marketingowe • Ocena potencjalnego wpływu szerszych sił środowiskowych na model biznesowy, koordynacja departamentów, segmentów i kontrahentów organizacji, aby zapewnić stałe dopasowanie ze strategią modelową organizacji oraz inwestycjami. • Zapewnienie wsparcia strategicznego i kierownictwa w zakresie modelu biznesowego dla zespołów marketingowych i powiązanych. • Analizowanie danych, aby informować o rozwoju strategii modelu biznesowego. • Przekształcanie strategii modelu biznesowego na plany operacyjne obejmujące analizę, planowanie, wdrożenie i kontrolę. • Uzasadnianie zmian modelu biznesowego w oparciu o dane wewnętrzne/zewnętrzne. • Ułatwianie współpracy obejmującej różne funkcje w zakresie konkretnych inicjatyw marketingowych. • Zapewnienie spójnego wdrażania planu marketingowego we wszystkich funkcjach marketingowych. Innowacje i rozwój produktu/usługi • Zarządzanie rozwojem cyklu życia planu dla modelu biznesowego. • Identyfikacja skutków łagodzenia przeszkód i/lub tworzenie zaleceń w zakresie pokonywania przeszkód. • Wdrażanie praktyk w zakresie podtrzymywania relacji z dochodowymi klientami i/lub partnerami, aby uzyskać wgląd dotyczący wymagań w zakresie bieżących lub nowych ofert usług. • Utrzymywanie kultury projektów w oparciu o logikę usługi, zachęcanie, aby wszystkie strategie i działania były oparte na wymianie usług. Zarządzanie wartością klienta • Opracowywanie i wdrażanie planów strategicznych dla docelowej grupy klientów w oparciu o model biznesowy. • Nadzorowanie wdrażania projektów pilotażowych modelu biznesowego, monitorowanie wyników i wydawanie zaleceń dla wdrażanych nowych inicjatyw, które przyniosą korzyści organizacji. Przychody i rentowność • Identyfikowanie problemów i możliwości biznesowych na podstawie analizy danych finansowych i niefinansowych. • Osiąganie celów zarządzania przychodami w ramach regionalnego modelu biznesowego. • Wykonywanie analizy dochodowości i wydawanie zaleceń wspierających decyzje krótko- i długoterminowe, np. próg rentowności, koszty, wniesiona marża, programowanie liniowe, analizy wrażliwości i niepewności itp.). Zarządzanie projektem • Zarządzanie złożonymi, wielowymiarowymi/powiązanymi projektami, które mieszczą się w granicach obszaru lub departamentu. • Określanie wymagań dotyczących zasobów dla złożonych projektów (wieloaspektowych lub wieloetapowych). • Stosowanie uznanej metodologii zarządzania projektami w celu zarządzania zakresem, zasobami, czasem, kosztami, jakością, ryzykiem i komunikacją.Inspire Motion for Life: Apply Today!
As the leading mobility company, we work with tires, around tires and beyond tires to enable Motion for Life. Dedicated to enhancing our clients’ mobility and sustainability, Michelin designs and distributes the most suitable tires, services and solutions for our customers’ needs. Michelin provides digital services, maps and guides to help enrich trips and travels and make them unique experiences. Bringing our expertise to new markets, we invest in high-technology materials, 3D printing and hydrogen, to serve a wide a variety of industries—from aerospace to biotech. Headquartered in Greenville, South Carolina, Michelin North America has approximately 23,000 employees and operates 34 production facilities in the United States and Canada.
MICHELIN® tires have been ranked the #1 Tire Brand across major categories and segments by industry experts and consumers alike. For nearly three decades we’ve been recognized for our achievements in Customer Satisfaction, Performance, Durability, Technology and Innovation.
Michelin cares for the personal and professional development of its employees. We support career advancement through various options, which include: skill and career development, training, career exploration and work with cross-functional teams. We offer the possibility of a varied and fulfilling career path in an environment where unique contributions are valued.
Michelin offers 10 Business Resource Groups (BRGs) which are all-inclusive groups created and led by employees who have shared life experiences across various diversity dimensions. Each group supports business strategies and initiatives along with meeting the needs of members. The goal of each group is to help employees feel welcome and included, support employee engagement and encourage professional development. BRGs also provide cross-cultural support, career management resources and opportunities for community involvement.
Michelin provides equal employment opportunities to all employees and applicants for employment and prohibits discrimination and harassment of any type without regard to race, color, religion, sex (including pregnancy, gender identity, and sexual orientation), parental status, national origin, age, disability, genetic information (including family medical history), political affiliation, military service, or other non-merit-based factors. Consistent with these obligations, Michelin also provides reasonable accommodations to employees and applicants with disabilities and for sincerely held religious beliefs. If you need accommodation for any part of the employment process because of a disability, please contact us at accommodations@michelin.com.
This position is not available for immigration sponsorship.
Get in the driver’s seat and be on your way to a meaningful professional journey!