Commercial Account Executive- NJ/ Long Island

2024-05-07
:
Greenville, Stany Zjednoczone Ameryki
:
Obroty
:
Umowa na czas nieokreślony
Apply

Commercial Account Executive- NJ/ Long Island

Michelin is hiring!

- - - - - - - - - - - -

KLUCZOWE OCZEKIWANE OSIĄGNIĘCIA Zarządzanie klientami • Zbieranie informacji od klienta, aby zrozumieć jego potrzeby i szczegółowe wymagania. • Nadzorowanie i monitorowanie relacji, w tym wyciągniętych wniosków i odpowiednich informacji zwrotnych (zamknięcie pętli). • Rozwijanie/tworzenie nowych potencjalnych klientów poprzez śledzenie trendów, prowadzenie badań, identyfikację szans i umawianie spotkań. • Uczenie i rozwijanie relacji z klientami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi poprzez promowanie partnerstwa, szukanie informacji zwrotnych i aktywne reagowanie na potrzeby i prośby klientów. • Rozwijanie centrów zakupowych klientów i używanie reklamacji w trakcie prowadzenia cyklu planowania dla klienta ze spełnieniem wszystkich potrzeb i oczekiwań klienta. • Opracowywanie programów komunikacji i szkoleń, aby informować zespoły sprzedaży i marketingu o nowych produktach i zmianach w strategii organizacyjnej. • Opracowywanie procesów i procedury w celu optymalizacji nakładów w zakresie zarządzania klientami i osiągnięcia celów sprzedażowych. Zarządzanie możliwościami • Opracowywanie planów akcji sprzedażowych dla potencjalnych klientów, aby przekształcić ich w kupujących klientów. • Zarządzanie własnym regionem poprzez przydzielanie czasu i zasobów. • Opracowywanie i utrzymanie planów terytorialnych w perspektywie średnioterminowej. • Gromadzenie i rozpowszechnianie informacji rynkowych o konkurencji. • Obsługa i aktualizacja listy celów klienta. • Uczestnictwo w tworzeniu inicjatyw strategicznych i rozwoju rynków docelowych. • Identyfikowanie nowych, zyskownych potencjałów biznesowych na określonych rynkach. • Monitorowanie uzgodnień z partnerami w celu dopilnowania, że cele partnerskiej współpracy są realizowane. • Wpływanie na różne partnerstwa, aby osiągnąć wiele celów • Analizowanie złożonych informacji, identyfikacja wzorców i implikacji, zrozumienie, że podstawowa przyczyna problemu może na początku wydawać się niepowiązana z problemem. Wiedza o produkcie, usłudze i branży • Organizowanie własnej organizacji w stosunku do konkurencji od względem ogólnych kategorii. • Identyfikowanie powiązanych branż i ich wpływu na własną branżę • Dopasowanie wiedzy o produkcie do niewyrażonych wprost potrzeb klienta. • Rozwiązywanie problemów związanych z produktem. Negocjowanie • Wypracowywanie wzajemnie akceptowalnych rozwiązań w prostych, formalnych negocjacjach z wewnętrznymi lub zewnętrznymi interesariuszami (np. negocjacje z zewnętrznymi kontrahentami w sprawie prostego świadczenia usług, negocjacje z innymi działami w sprawie podziału kosztów). • Wybieranie podejścia do negocjacji opartego na zrozumieniu interesów i priorytetów każdej ze stron. Zarządzanie wartością klienta • Rozwijanie i wykonywanie promocji/programów kanału i klienta, które zwiększają skuteczność pomysłów związanych z marką krajową oraz wniosków klienta, aby zwiększać preferencje konsumentów i ich aktywność. • Współpraca z partnerami odpowiedzialnymi za strategię sprzedaży i planowanie, aby zapewnić dokładność prognoz, maksymalizację szans i opracowywanie planów w celu realizacji celów organizacji. • Identyfikowanie szans biznesowych w oparciu o znajomość klientów, rynków, produktów i usług. • Koordynacja działań planowania z innymi funkcjami i interesariuszami w organizacji.

Inspire Motion for Life: Apply Today!

As the leading mobility company, we work with tires, around tires and beyond tires to enable Motion for Life. Dedicated to enhancing our clients’ mobility and sustainability, Michelin designs and distributes the most suitable tires, services and solutions for our customers’ needs. Michelin provides digital services, maps and guides to help enrich trips and travels and make them unique experiences. Bringing our expertise to new markets, we invest in high-technology materials, 3D printing and hydrogen, to serve a wide a variety of industries—from aerospace to biotech. Headquartered in Greenville, South Carolina, Michelin North America has approximately 23,000 employees and operates 34 production facilities in the United States and Canada.

MICHELIN® tires have been ranked the #1 Tire Brand across major categories and segments by industry experts and consumers alike. For nearly three decades we’ve been recognized for our achievements in Customer Satisfaction, Performance, Durability, Technology and Innovation.

Michelin cares for the personal and professional development of its employees. We support career advancement through various options, which include: skill and career development, training, career exploration and work with cross-functional teams. We offer the possibility of a varied and fulfilling career path in an environment where unique contributions are valued.

Michelin offers 10 Business Resource Groups (BRGs) which are all-inclusive groups created and led by employees who have shared life experiences across various diversity dimensions. Each group supports business strategies and initiatives along with meeting the needs of members. The goal of each group is to help employees feel welcome and included, support employee engagement and encourage professional development. BRGs also provide cross-cultural support, career management resources and opportunities for community involvement.

Michelin provides equal employment opportunities to all employees and applicants for employment and prohibits discrimination and harassment of any type without regard to race, color, religion, sex (including pregnancy, gender identity, and sexual orientation), parental status, national origin, age, disability, genetic information (including family medical history), political affiliation, military service, or other non-merit-based factors. Consistent with these obligations, Michelin also provides reasonable accommodations to employees and applicants with disabilities and for sincerely held religious beliefs. If you need accommodation for any part of the employment process because of a disability, please contact us at accommodations@michelin.com.

This position is not available for immigration sponsorship.

Get in the driver’s seat and be on your way to a meaningful professional journey!