W terenie lub przy większej liczbie funkcji zarządzania sprzedaż opiera się na kontakcie i szczegółowej wiedzy o produktach i usługach firmy. W Michelin są one tak różnorodne, jak nasze różne obszary interwencji i oferują duży potencjał międzynarodowego rozwoju kariery.
Analiza branży i możliwości biznesowych
(Eksperci wiatru, centra samochodowe, dealerzy, ...)
Bierze pod uwagę i odpowiada na komercyjne zapotrzebowanie klientów.
Zarządza zamówieniami i monitorowaniem portfeli klientów.
Zapewnia sztafetę i uzupełnienie działań zespołów sprzedaży w terenie.
Zaspokaja i zatrzymuje klienta: reklamacje, fakturowanie, księgowość, kredyt.
Zdefiniuj strategię i podejście biznesowe na swoich kontach.
Konstruuje i rozwija długoterminowe partnerstwo z klientem.
Jest interfejsem we wszystkich aspektach handlowych między Michelin a klientem.
Proponuje i wdraża oferty handlowe dla jednego lub więcej kluczowych klientów.
Zarządza codziennymi operacjami biznesowymi w danym kraju, aby osiągnąć cele ilościowe i jakościowe.
Odpowiedzialny za sprzedaż produktów na określonym obszarze geograficznym, a także opracowywanie i realizację planów handlowych, celów i budżetów w ramach ogólnej strategii handlowej regionu i bloku.
Pomagaj przedstawicielom handlowym i kluczowym menedżerom klientów w zarządzaniu ich relacjami i negocjacjach umów z głównymi klientami.
Rozwijaj umiejętności biznesowe w sektorze.
Odpowiedzialny za całe zarządzanie i motywację zespołu handlowego sektora.