Przejdź do treści
EN PL
EN PL

Lepsza droga do postępu

Aktualne oferty pracy w Polsce

Michelin w liczbach

114 000
pracowników na świecie
20
obszarów pracy
171
lokalizacji na świecie
L'histoire du Bidendum Obejrzyj wideo
  L'histoire du Bidendum
L'histoire du Bidendum
L'histoire commence en 1889 avec les fondateurs André et Edouard Michelin.C'est eux qui lors d'un salon international auront l'idée de créer le bonhomme Michelin en 1894. Et oui ! Depuis plus de 120 ans Bibendum incarne la marque, ses valeurs, ses engagements, ses missions !
2:03
Our Presentation Obejrzyj wideo
  Our Presentation
Our Presentation
Road mobility is fundamental to human development, but its growth poses enormous challenges. Today, there are more than one billion motor vehicles on the road worldwide, a number that could rise to over 1.5 billion in 2020. More than 60% of the world's oil output is used in transportation. Around the world, fuel efficiency and emissions standards are being tightened in response to the growing scarcity of fossil fuels, climate change and the need to protect the environment, especially in urban areas. To meet this challenge, the industry is undergoing a profound shift towards cleaner, more connected road mobility that makes more efficient use of energy and raw materials.

Aktualne oferty pracy

Poland

GRUPA MICHELIN

Michelin na świecie
114 000

pracowników w 171 krajach

Dowiedz się więcej
Michelin w Polsce
Mapa Zakładu- Fabryka w Olsztynie

Grupa Michelin w Polsce to fabryka w Olsztynie oraz Dyrekcja Handlowa w Warszawie, która odpowiada za sprzedaż i dystrybucję opon na terenie Polski, Czech, Słowacji, na Litwie, Łotwie i w Estonii. Fabryka w Olsztynie jest największym pracodawcą na Warmii i Mazurach - zatrudnia około 5000 pracowników. Produkujemy w niej  ponad 10 milionów opon rocznie przeznaczonych do samochodów osobowych, 4x4, dostawczych, ciężarowych oraz do pojazdów rolniczych. Ponadto w Olsztynie powstają formy do produkcji opon, kordy, mieszanki gumowe oraz mieści się biuro konstrukcyjne, którego inżynierowie zajmują się wdrożeniami maszyn we wszystkich fabrykach Grupy Michelin na świecie.

Dowiedz sie więcej

Poznaj naszych pracowników

Anna

Koordynator Utrzymania Ruchu

„Każde z zajmowanych przeze mnie stanowisk miało wpływ na mój rozwój zawodowy i osobisty.”
Anna , Koordynator Utrzymania Ruchu
Anna

W 2018 roku objęłam stanowisko Koordynatora Utrzymania Ruchu w Zakładzie Opon Osobowych TC2. Moją główną misją jest zarządzanie zespołem wsparcia technicznego i metodycznego w celu przyczynienia się do poprawy wyników zakładu. Na co dzień z zespołem pracujemy nad poprawą niezawodności maszyn, a tym samym dostępności maszyn do produkcji. Będąc studentką Politechniki Gdańskiej wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, wiedziałam że chcę pracować w firmie dającej możliwości rozwoju zawodowego. Wybrałam Michelin. I nie myliłam się. W 2007 roku zaczęłam pracę jako Specjalista Utrzymania Ruchu, po 2,5 roku zostałam Szefem Projektu. W 2015 roku objęłam Stanowisko Menedżera Utrzymania Ruchu. Wówczas poczułam, że praca z ludźmi daje mi ogromną satysfakcję. Wspólne podejmowanie wyzwań, gdzie każdy wkłada swoją energię i wykorzystuje swoje umiejętności, a przy tym osiągane wyniki motywują do dalszego działania. Każde z zajmowanych przeze mnie stanowisk miało wpływ na mój rozwój zawodowy i osobisty. Na każdym etapie rozwoju zawodowego brałam udział w szkoleniach, a pracując doskonaliłam te umiejętności w praktyce. W mojej pracy najbardziej cenię atmosferę i szacunek do drugiej osoby.  Dodatkowo praca zespołowa daje wzajemną motywację i wymianę wiedzy. Firma Michelin się ciągle rozwija. Zawsze miłym zaskoczeniem są nowe projekty inwestycyjne. Daje nam to gwarancję pracy w środowisku nowoczesnym i bezpiecznym.

Anna

Daniel

Radca Prawny

"Przecież każdy kojarzy Bibendum"
Daniel , Radca Prawny
Daniel

Pracuję w Michelin Polska S.A. od lipca 2019 roku na stanowisku Radcy Prawnego w serwisie prawnym. Do mojego zakresu obowiązków należy m.in. odpowiedzialność za to, aby wszelkie podejmowane działania Spółki były zgodne z przepisami RODO i w tym zakresie ścisłe współpracuję z Inspektorem Ochrony Danych p. Zofią Ramus. Wspieram również prawnie nasze serwisy. \Mój rutynowy dzień pracy nie będzie zaskakujący, to: e-maile, spotkania, praca nad rozwiązywaniem prawnych problemów, ale tez zdarza mi się reprezentować Spółkę przed sądami. W swojej codziennej pracy najbardziej lubię to, że pracuję z ludźmi, poczucie odpowiedzialności i samodzielność w wykonywaniu moich zadań. Zanim podjąłem pracę w Michelin nigdy wcześniej nie byłem w Olsztynie. Miałem wewnętrzną potrzebę dokonania pewnych zmian w życiu, więc oferta pracy, z którą wiązała się przeprowadzka z Torunia, z którego pochodzę, wychodziła naprzeciw moim oczekiwaniom. Dodatkowo bardzo lubię przyrodę, w szczególności wszelkiego rodzaju akweny wodne, więc ilość jezior i lasów w okolicy Olsztyna okazała się dla mnie ogromnym atutem. Postanowiłem wziąć udział w rekrutacji, bo Michelin jest znaną i rozpoznawalną marką. Pomyślałem: „wow, cudownie byłoby pracować dla podmiotu, który jest rozpoznawalny na całym świecie”, a przecież każdy kojarzy Bibendum (Ludzik Michelin). Wydawało mi się, że to będzie dla mnie ogromna szansa na rozwój – i nie zawiodłem się. Szeroki zakres moich obowiązków, pozwala mi na rozwijanie się w różnych sferach prawa. Dodatkowo, praca w międzynarodowej korporacji wpływa na rozwój moich kompetencji językowych. Zaskoczyło mnie, że przed biurowcem stoi największa opona świata. Prywatnie lubię podróżować dlatego też planuję zwiedzić Warmię, która nadal jest dla mnie tajemnicą. Interesuje się polityką oraz literaturą wschodnią jak również sportem, w szczególności piłką nożną (liga angielska) i żużlem.

Daniel

Robert

Specjalista Utrzymania Ruchu

"Wielkość zakładu w Olsztynie, oraz ilość nakładów na wdrażanie nowych rozwiązań może zaskoczyć każdego"
Robert , Specjalista Utrzymania Ruchu
Robert

Pracuję na wydziale konfekcji (OCX2) w Zakładzie Opon Osobowych TEC2 jako Specjalista Utrzymania Ruchu, do moich obowiązków zalicza się przede wszystkim nadzorowanie stanu technicznego podlegających mi maszyn i utrzymywanie go na stałym wysokim poziomie. Dodatkowo prowadzę projekty mające na celu rozwój stosowanych technologii i zapewnienie ciągłości części zamiennych. Na moim stanowisku nie ma rutynowego dnia pracy. Oczywiście są powtarzalne czynności takie jak poranna analiza raportów z awarii za ostatnią dobę, analizy niezawodnościowe maszyn i praca nad prowadzeniem projektów, natomiast reszta dnia potrafi się zmienić o 360 stopni w stosunku do zaplanowanych czynności. Wynika to przede wszystkim, z sytuacji, w których jestem wsparciem bieżącego Utrzymania Ruchu w działaniach mających na celu jak najszybszą diagnostykę i naprawę defektów. Moja przygoda z firmą Michelin rozpoczęła się od praktyk w szkole średniej (Zespół Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych w Olsztynie, 2012 rok), zostałem skierowany na wydział wulkanizacji (OCN1) w Zakładzie Opon Osobowych TEC1 gdzie odbywałem dwutygodniowe praktyki zawodowe dla profilu Technik Mechatronik. Po skończeniu szkoły rozpocząłem studia zaoczne i złożyłem CV w dziale rekrutacji Michelin. Pracę rozpocząłem w 2014 roku na stanowisku „Pracownik Utrzymania Ruchu”, było to stanowisko w dziale Utrzymania Ruchu na wydziale konfekcji (OCX2), gdzie rozpocząłem prace zmianową. Po około 3 latach i ukończeniu studiów pierwszego stopnia otrzymałem propozycje objęcia obecnego stanowiska w Grupie Specjalistów Utrzymania Ruchu. W każdym roku, uczestniczę w kilku szkoleniach, które rozwijają moje kompetencje lub wiedzę. Oferta szkoleń jest bardzo szeroka, zarówno z obszarów technicznych jak i szkoleń z kompetencji miękkich. Dodatkowo pracuję na nowoczesnym parku maszynowym, dzięki czemu mam kontakt z najnowszymi rozwiązaniami technologicznymi stosowanymi w przemyśle. Najbardziej w swojej pracy lubię brak rutyny, ciągłe wyzwania i ogromne możliwości. Każdego dnia mierzę się z nowymi problemami wynikającymi z modyfikacji maszyn, wprowadzania nowych gam asortymentów lub rozpracowuje już poznane problemy. Dodatkowo, w porozumieniu z Biurem Konstrukcyjnym mogę wprowadzać nowe, pionierskie rozwiązania w podlegającym mi parku maszynowym. Myślę, że wielkość zakładu w Olsztynie, oraz ilość nakładów na wdrażanie nowych rozwiązań może zaskoczyć każdego. Z zewnątrz ludzie nie widzą tego wszystkiego co pracownicy, mam tu na myśli fakt, że cała fabryka jest „małym miastem w mieście”, z własnym transportem, stołówkami, strażą pożarną, karetką itp. Dodatkowo ogromne nakłady na wdrażanie nowych technologii potwierdzają tylko fakt, że jest to największa i najnowocześniejsza fabryka w Europie.

Robert

Ewelina

Inżynier Projektu Automatyk

"To niesamowite wyzwanie zrobić taką totalną rewolucję w całej hali"
Ewelina , Inżynier Projektu Automatyk
Ewelina

Michelin od wewnątrz zobaczyłam po raz pierwszy podczas praktyk wakacyjnych, podczas studiów magisterskich na kierunku Mechatronika na Politechnice Warszawskiej. Gdyby nie poznanie firmy od środka, nawet nie pomyślałabym o pracy w Michelin. Zastanawiałam się raczej nad pracą w Poznaniu, gdzie kończyłam studia inżynierskie, albo w innym mieście w Polsce. To tata rzucił hasło, a „może zrobisz praktyki w Michelin?”. Wakacje i tak spędzałam w rodzinnym mieście, więc pomyślałam, że to dobry pomysł. Od tego się zaczęło…

Pracę w Michelin rozpoczęłam we wrześniu 2014 roku w Biurze Konstrukcyjnym jako Inżynier Projektu Automatyk, z tym, że zaczęłam pracować w ekipie wyjazdowej, a nie lokalnej. Czyli pracowałam w Olsztynie, ale dla innych fabryk Michelin. Moje projekty obejmowały Europę – Francja, Włochy, Hiszpania, Niemcy itd. Na początku pełniłam rolę tzw. Referentki od maszyny – byłam odpowiedzialna za dokumentację, uczestniczyłam w całym procesie ofertowania, wybierania podwykonawców i pilnowałam, aby maszyna została zmontowana zgodnie z dokumentacją. Wszystko to wykonywałam i nadzorowałam z Olsztyna, na miejsce jechałam dopiero w końcowym etapie projektu, kiedy rozpoczynał się rozruch i należało odebrać daną maszynę. Około 30% mojego czasu przebywałam poza miejscem zamieszkania.

Po 3 latach, stwierdziłam, że nadszedł czas na poznanie fabryki w Olsztynie i chciałabym pracować lokalnie. Michelin dał mi taką możliwość. Wiedziałam, że podczas pracy w Olsztynie będę mogła widzieć mój projekt od początku do samego końca, bez nadzorowania wszystkiego na odległość. Z jednej strony podczas wyjazdów zdobyłam mnóstwo doświadczenia i zobaczyłam jak jest w innych fabrykach, a z drugiej strony pracuję teraz z ludźmi, których już znam - a jak się wszystkich pozna, to dużo łatwiej prowadzić projekt. Wiem, do kogo bezpośrednio mogę się zwrócić w danej sprawie. Taka praca przynosi mi wiele satysfakcji.

Wśród tematów, które dostałam, znalazł się bardzo duży projekt o nazwie Paletyzacja Automatyczna w Fabryce Opon Osobowych.  W ramach tego projektu przebudowaliśmy całą halę paletyzacji ręcznej. Stare transportery zostały zdemontowane, zainstalowano nowy zautomatyzowany system transportu, dwie linie magazynów automatycznych, a na końcu każdej z nich -  robota paletyzującego. Dla mnie było to bardzo ciekawe doświadczenie. To niesamowite wyzwanie zrobić taką totalną rewolucję w całej hali. Uczestniczyłam w projekcie od samego początku - od zdjęcia posadzki, poprzez zdemontowanie starych urządzeń po uruchomienie nowego systemu paletyzacji, a to wszystko działo się podczas bieżącej produkcji. To nie było tak, że oddano nam halę i mogliśmy wprowadzać zmiany – robiliśmy to powoli – krok po kroku. Pozwoliło mi to zdobyć wiele cennych doświadczeń oraz przybliżyło jak wygląda organizacja produkcji.

Oprócz ciekawych projektów  bardzo fajne jest to, że Michelin jest firmą, która zapewnia cały pakiet szkoleń. Moja praca zaczęła się od szkolenia programowania robotów i  programowania sterowników PLC, na których pracujemy. Technika ciągle idzie do przodu – wchodzą nowe gamy sterowników, nowe wersje oprogramowania i w Michelin nie ma problemu, żeby się na takie szkolenie zapisać – trzeba być na bieżąco, aby móc tworzyć nowe rozwiązania.

Ewelina
Anna

Anna

Koordynator Utrzymania Ruchu

Zakład Opon Osobowych

Daniel

Daniel

Radca Prawny

Serwis Prawny

Robert

Robert

Specjalista Utrzymania Ruchu

Zakład Opon Osobowych

Ewelina

Ewelina

Inżynier Projektu Automatyk

Biuro Konstrukcyjne

Więcej

WYRÓŻNIENIA I NAGRODY

Michelin - happy trainees
Michelin - happy trainees
Michelin - happy trainees

Rozwiń skrzydła z Michelin

NEWS 26 November 2020

Co łączy opony lotnicze MICHELIN Air X z olsztyńskim Zakładem Kordów – opowiada Hubert Rosół, Prowadzący Proces

Przeczytaj artykuł