Marketing

Offer published on 2025-07-21

Menadżer ds. cen

  • Location
    : GREENVILLE, SC, Stany Zjednoczone Ameryki
  • Contract Type
    : Umowa na czas nieokreślony

Description

Menadżer ds. cen

Michelin is hiring!

- - - - - - - - - - - -

KLUCZOWE OCZEKIWANE OSIĄGNIĘCIA Zarządzanie przychodami i wyceną • Opracowanie strategii wyceny dopasowanych do celów finansowych, marketingowych i strategicznych (segmentacja, branding, pozycjonowanie, wyznaczanie celów itp.) • Przegląd strategii wyceny w razie konieczności, aby uwzględnić zmienne warunki rynkowe. • Doradzanie innym w zakresie technik i metod ustalania cen. • Zapewnienie nadzoru organizacyjnego w odniesieniu do ustalania cen. • Przewidywanie zmian i trendów rynkowych oraz sposobów adaptacji • Zrozumienie, w jaki sposób systemy zarządzania przychodami wspierają rożne propozycje wartości organizacyjnych. • Opisywanie struktury kosztów i cen organizacji oraz jej produktów/usług. • Opisywanie rożnych metod obliczania kosztów produktu i usługi • Zrozumienie, w jaki sposób ustalanie cen oraz wycen wspierają cele organizacyjne Przetwarzanie danych • Analizowanie i interpretowanie informacji, aby zidentyfikować ważne trendy lub wzorce. • Taktowne i dyplomatyczne podejmowanie prób wydobycia kompletnych informacji od niechętnych osób. • Identyfikacja produktów i usług powiązanych branż i konkurentów, które mają wpływ na biznes (segmentacja, branding, pozycjonowanie, ustalanie docelowych klientów itp.) • Dogłębne zrozumienie branży swojej organizacji Analityka biznesowa: • Solidne rozumienie narzędzi, metod i strategii analizy wyników biznesowych. • Wykorzystanie różnorodnych metody pomiarów i metodologii do mierzenia wydajności firmy względem celów finansowych. • Identyfikowanie problemów i możliwości biznesowych na podstawie analizy danych finansowych i niefinansowych na poziomie transakcji w organizacji. • Osiąganie celów zarządzania przychodami w ramach własnego działu lub obszaru funkcjonalnego. • Wykonywanie analizy dochodowości i wydawanie zaleceń wspierających decyzje krótko- i długoterminowe, np. próg rentowności, koszty, wniesiona marża, programowanie liniowe, analizy wrażliwości i niepewności itp.). Strategia marketingowa i marki • Wykorzystanie unikalnych punktów sprzedaży produktu lub usługi, aby odróżnić je od konkurencji. • Użycie prostych narzędzi, takich jak mapy pozycjonowania marki i produktu, aby wizualizować i zinterpretować pozycję organizacji w odniesieniu do konkurencji. • Pozyskiwanie informacji, aby wesprzeć rozwój strategii wyceny marketingowej. • Wykorzystanie powiązań między strategią wyceny marketingowej a organizacyjnymi narzędziami pomiarowymi, np. przychody, marża brutto itp. Produkty i usługi • Użycie prostych narzędzi, takich jak mapy pozycjonowania marki i produktu, aby wizualizować i zinterpretować pozycję organizacji w odniesieniu do konkurencji. • Dopasowanie produktu/usługi do oczywistych potrzeb klienta oraz produktów/usług konkurencji. • Rozróżnianie cech i zalet produktu/usługi. • Dogłębne rozumienie zasad marketingu (np. segmentacja, pozycjonowanie, asortyment marketingowy, branding). • Rozumienie ofert i rynków organizacji. • Pozyskiwanie informacji, aby wesprzeć rozwój strategii wyceny marketingowej. • Rozumienie powiązań między strategią wyceny marketingowej a organizacyjnymi narzędziami pomiarowymi, np. przychody, marża brutto itp. • Wykorzystanie wszystkich formy komunikacji (ustne, pisemne, formalne prezentacje i elektroniczne) w jasny i precyzyjnego sposoby, aby porozumiewać się z klientem na temat wartości. • Zapewnianie argumentów wartości (produkt/usługa) dla siły sprzedażowej

Inspire Motion for Life: Apply Today!

As the leading mobility company, we work with tires, around tires and beyond tires to enable Motion for Life. Dedicated to enhancing our clients’ mobility and sustainability, Michelin designs and distributes the most suitable tires, services and solutions for our customers’ needs. Michelin provides digital services, maps and guides to help enrich trips and travels and make them unique experiences. Bringing our expertise to new markets, we invest in high-technology materials, 3D printing and hydrogen, to serve a wide a variety of industries—from aerospace to biotech. Headquartered in Greenville, South Carolina, Michelin North America has approximately 23,000 employees and operates 34 production facilities in the United States and Canada.

MICHELIN® tires have been ranked the #1 Tire Brand across major categories and segments by industry experts and consumers alike. For nearly three decades we’ve been recognized for our achievements in Customer Satisfaction, Performance, Durability, Technology and Innovation.

Michelin cares for the personal and professional development of its employees. We support career advancement through various options, which include: skill and career development, training, career exploration and work with cross-functional teams. We offer the possibility of a varied and fulfilling career path in an environment where unique contributions are valued.

Michelin offers 10 Business Resource Groups (BRGs) which are all-inclusive groups created and led by employees who have shared life experiences across various diversity dimensions. Each group supports business strategies and initiatives along with meeting the needs of members. The goal of each group is to help employees feel welcome and included, support employee engagement and encourage professional development. BRGs also provide cross-cultural support, career management resources and opportunities for community involvement.

Michelin provides equal employment opportunities to all employees and applicants for employment and prohibits discrimination and harassment of any type without regard to race, color, religion, sex (including pregnancy, gender identity, and sexual orientation), parental status, national origin, age, disability, genetic information (including family medical history), political affiliation, military service, or other non-merit-based factors. Consistent with these obligations, Michelin also provides reasonable accommodations to employees and applicants with disabilities and for sincerely held religious beliefs. If you need accommodation for any part of the employment process because of a disability, please contact us at accommodations@michelin.com.

This position is not available for immigration sponsorship.

Get in the driver’s seat and be on your way to a meaningful professional journey!

Apply