Obroty
Offer published on 2025-07-21
Customer Relations & Success Specialist - Michelin Guide
-
- Location
- : Dubaï, Zjednoczone Emiraty Arabskie
-
- Contract Type
- : Umowa na czas nieokreślony
Description
Customer Relations & Success Specialist - Michelin Guide
- - - - - - - - - - - -
KLUCZOWE OCZEKIWANE OSIĄGNIĘCIA Usprawnianie działań pracowników • Komunikowanie oczekiwań i celów, przekazywanie informacji zwrotnych na bieżąco, reagowanie na słabe działanie. • Zrównoważenie obciążenia, zobowiązań i priorytetów osób w odniesieniu do firmy podczas ustalania oczekiwań i przydzielania pracy. • Monitorowanie wykorzystania zasobów i narzędzi. • Użycie celów indywidualnych i grupowych, aby zmaksymalizować skuteczność. • Kwestionowanie zasad i praktyk, które stanowią niedopuszczalne przeszkody dla niezależnych działań i podejmowania decyzji. • Informowanie o doskonałej pracy zespołu lub jego członków. • Szukanie zasobów, które zwiększą wydajność pracy zespołu. • Opracowanie i wspieranie planów kariery pracowników i możliwości szkolenia. • Stosowanie zasad i procedur firmy, aby zarządzać bezpośrednim raportowaniem. • Doradzanie w innych obszarach, identyfikowanie potrzeb szkoleniowych i rozwojowych, aby wspierać rozwój zawodowy Zadowolenie klienta • Reagowanie na potrzeby klienta/wewnętrznego partnera szybko, profesjonalnie, merytorycznie i uprzejmie, bez względu na postawię klienta/partnera. • Pokazywanie klientowi/partnerowi wewnętrznemu, że jego punkt widzenia jest brany pod uwagę. • Dostosowanie do różnych stylów pracy, osobowości i tła kulturowego współpracowników Upełnomocnianie • Delegowanie uprawnień odpowiednio do przydzielonych obowiązków, rozliczając pracowników z wykonania uzgodnionych zobowiązań. • Wspieranie pracowników w podejmowaniu niezależnych działań, służąc niezbędną opieką. • Delegowanie obowiązków, nie marnując czasu na mikrozarządzanie. Dla danego obszaru Zarządzanie terytorium • Tworzenie prognoz pośrednich i prognozy dochodów dla terytorium. • Opracowanie i utrzymanie długoterminowych planów terytorialnych. Negocjowanie • Wspieranie zmian biznesowych, działając jako pojedynczy punkt kontaktowy dla kluczowych klientów, ułatwiając relacje między nimi. • Tworzenie otwartego i konstruktywnego środowiska negocjacji z zapewnieniem wszystkich stron, że zostanie osiągnięte uczciwe rozwiązanie. • Przekonywanie innych, aby zrewidowali swoje oczekiwania i ponownie rozważyli swoje stanowiska. • Wyrażanie pomysłów/rozwiązań w odpowiedni sposób, aby przezwyciężyć opór, skargi i frustrację ze strony innych. • Budowanie relacji z innymi stronami w celu budowania pozytywnych i przynoszących korzyści relacji. • Tworzenie wartości opartej na wspólnym interesie, aby osiągnąć korzystne dla obu stron wyniki. Wiedza o produkcie i usłudze, wiedza techniczna • Dopasowanie produktu/usługi do oczywistych potrzeb klienta. • Wyszukiwanie i wykorzystanie wiedzy specjalistycznej innych osób w celu poprawy wiedzy o produkcie. • Posiadanie wiedzy na temat porównywania produktów/usług z produktami/usługami konkurencji. Zarządzanie wartością klienta • Wspieranie nowych szans biznesowych poprzez opracowanie i analizę przypadków biznesowych, strategii marketingowych, wymogów w zakresie oferty, potencjału biznesowego i zagadnień finansowych. • Współpraca z partnerami odpowiedzialnymi za strategię sprzedaży i planowanie, aby zapewnić dokładność prognoz, maksymalizację szans i opracowywanie planów w celu realizacji celów organizacji. • Koordynacja działań planowania z innymi funkcjami i interesariuszami w organizacji. • Monitorowanie kluczowych wskaźników wydajności i odpowiedzialność w razie potrzeby za wdrażanie działań naprawczych w celu zmaksymalizowania wydajności i osiągnięcia przychodów oraz budżetu operacyjnego.