Obroty

Offer published on 2025-12-05

Commercial Account Executive - Montana & North Dakota

  • Location
    : Fargo, ND, Stany Zjednoczone Ameryki
  • Contract Type
    : Umowa na czas nieokreślony

Description

Commercial Account Executive - Montana & North Dakota

Build a Career That Matters with One of the World’s Most Respected Employers!

- - - - - - - - - - - -

KLUCZOWE OCZEKIWANE OSIĄGNIĘCIA Zarządzanie klientami • Zbieranie informacji od klienta, aby zrozumieć jego potrzeby i szczegółowe wymagania. • Nadzorowanie i monitorowanie relacji, w tym wyciągniętych wniosków i odpowiednich informacji zwrotnych (zamknięcie pętli). • Rozwijanie/tworzenie nowych potencjalnych klientów poprzez śledzenie trendów, prowadzenie badań, identyfikację szans i umawianie spotkań. • Uczenie i rozwijanie relacji z klientami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi poprzez promowanie partnerstwa, szukanie informacji zwrotnych i aktywne reagowanie na potrzeby i prośby klientów. • Rozwijanie centrów zakupowych klientów i używanie reklamacji w trakcie prowadzenia cyklu planowania dla klienta ze spełnieniem wszystkich potrzeb i oczekiwań klienta. • Opracowywanie programów komunikacji i szkoleń, aby informować zespoły sprzedaży i marketingu o nowych produktach i zmianach w strategii organizacyjnej. • Opracowywanie procesów i procedury w celu optymalizacji nakładów w zakresie zarządzania klientami i osiągnięcia celów sprzedażowych. Zarządzanie możliwościami • Opracowywanie planów akcji sprzedażowych dla potencjalnych klientów, aby przekształcić ich w kupujących klientów. • Zarządzanie własnym regionem poprzez przydzielanie czasu i zasobów. • Opracowywanie i utrzymanie planów terytorialnych w perspektywie średnioterminowej. • Gromadzenie i rozpowszechnianie informacji rynkowych o konkurencji. • Obsługa i aktualizacja listy celów klienta. • Uczestnictwo w tworzeniu inicjatyw strategicznych i rozwoju rynków docelowych. • Identyfikowanie nowych, zyskownych potencjałów biznesowych na określonych rynkach. • Monitorowanie uzgodnień z partnerami w celu dopilnowania, że cele partnerskiej współpracy są realizowane. • Wpływanie na różne partnerstwa, aby osiągnąć wiele celów • Analizowanie złożonych informacji, identyfikacja wzorców i implikacji, zrozumienie, że podstawowa przyczyna problemu może na początku wydawać się niepowiązana z problemem. Wiedza o produkcie, usłudze i branży • Organizowanie własnej organizacji w stosunku do konkurencji od względem ogólnych kategorii. • Identyfikowanie powiązanych branż i ich wpływu na własną branżę • Dopasowanie wiedzy o produkcie do niewyrażonych wprost potrzeb klienta. • Rozwiązywanie problemów związanych z produktem. Negocjowanie • Wypracowywanie wzajemnie akceptowalnych rozwiązań w prostych, formalnych negocjacjach z wewnętrznymi lub zewnętrznymi interesariuszami (np. negocjacje z zewnętrznymi kontrahentami w sprawie prostego świadczenia usług, negocjacje z innymi działami w sprawie podziału kosztów). • Wybieranie podejścia do negocjacji opartego na zrozumieniu interesów i priorytetów każdej ze stron. Zarządzanie wartością klienta • Rozwijanie i wykonywanie promocji/programów kanału i klienta, które zwiększają skuteczność pomysłów związanych z marką krajową oraz wniosków klienta, aby zwiększać preferencje konsumentów i ich aktywność. • Współpraca z partnerami odpowiedzialnymi za strategię sprzedaży i planowanie, aby zapewnić dokładność prognoz, maksymalizację szans i opracowywanie planów w celu realizacji celów organizacji. • Identyfikowanie szans biznesowych w oparciu o znajomość klientów, rynków, produktów i usług. • Koordynacja działań planowania z innymi funkcjami i interesariuszami w organizacji.

Ready to Shape the Future of Innovation?

Michelin is building a world-leading manufacturer of life-changing composites and experiences. Pioneering engineered materials for more than 130 years, Michelin is uniquely positioned to make decisive contributions to human progress and a more sustainable world. Drawing on its deep know-how in polymer composite materials, Michelin is constantly innovating to manufacture high-quality tires and components for critical applications in demanding fields as varied as mobility, construction, aeronautics, low-carbon energies and healthcare.

The care placed in its products and deep customer knowledge inspire Michelin to offer the finest experiences. This spans from providing data- and AI-based connected solutions for professional fleets to recommending outstanding restaurants and hotels curated by the MICHELIN Guide.

Why Michelin?

  • Career Growth: Personalized development plans, mentorship, and cross-functional opportunities. Unique career paths and opportunities for advancement.
  • Inclusive Culture: Thrive in a diverse, supportive environment where your competencies, contributions and behaviors are recognized. Option to join one of our Business Resource Groups and Inclusion Councils.
  • Innovation-Driven: Work on projects that matter—from sustainable materials to digital transformation.
  • Community Impact: Be part of a company that does what's right. We use sustainable business practices while balancing the needs of our customers and communities.

Michelin provides equal employment opportunities to all employees and applicants for employment and prohibits discrimination and harassment of any type without regard to race, color, religion, sex (including pregnancy, gender identity, and sexual orientation), parental status, national origin, age, disability, genetic information (including family medical history), political affiliation, military service, or other non-merit-based factors. Consistent with these obligations, Michelin also provides reasonable accommodations to employees and applicants with disabilities and for sincerely held religious beliefs. If you need accommodation for any part of the employment process because of a disability, please contact us at accommodations@michelin.com.

This position is not available for immigration sponsorship.

We build the future with people like you. Begin your career with Michelin today!

Apply